نرم افزار SignalFFS

 

نرم افزار SignalFFS

 

نرم افزار SignalFFS یک، ابزارنرم افزاری کاربرپسند، توسط خبرگان برای انجام دادن fitness for purpose و تحلیل مکانیک شکست روی تجهیزات ثابت و دوار ایجاد شده است.

SignalFFS به مهندسان توانایی کاهش ریسک عملیاتی و ایمنی در ارتباط با تجهیزات را میدهد و از طریق پایبندی جامع خود، براساس استانداردهای مرتبط میباشند.

دکتر تد اندرسون، باعث شده است که نرم افزار سیگنال FFS تکمیل گردد.

کارشناس بین المللی در FFS برای ارائه خدمات میباشند و یکی از نویسندگان اصلی API 579-1/ASME-FFS میباشند.

 

امکانات نرم افزار

 

  • پیاده سازی پایبندی جامع برای Fitness-for-Service Standards API 579/ASME-FFS و انجام ارزیابی ترک مطابق با استانداردهای بریتانیا BS 7910
  • ارزیابی سریع در سراسر آرایه گسترده ای ازلوله ها، مخازن تحت فشار و مخازن ذخیره Level 1 and 2 Fitness-for-Service را قادر میسازد
  • دارای قابلیت ارزیابی شکست پیشرفته و همچنین تجزیه و تحلیل شکست پارامتری و مونت کارلو است که میتواند در پشتیبانی، ازسطح ۳ ارزیابی،مورد استفاده قرار گیرد
  • راهنمایی کاربران از طریق انجام محاسبات پیچیده با یک رابط جادویی بصری و عملکرد فعال راهنمای نرم افزار
  • فراهم سازی Quantitative Support برای تصمیم گیری در خصوص تعمیر و یا تعویض تجهیزات

 

ارزیابی SignalFFS یک سری ارزیابی های کمی مهندسی میباشد که به منظور تعیین و تایید یکپارچگی ساختاری و انسجام مکانیکی تجهیزات در حال سرویس و دارای ترک، و یا هر نقص دیگر ایجاد شده در حین ساخت و یا سرویس، انجام میپذیرند.

ظروف تحت فشار، مخازن ذخیره و سیستمهای لوله کشی با گذشت زمان در معرض انواع گوناگونی از تخریب قرار میگیرند که این امر در نهایت یکپارچگی سیستم را تحت تاثیر قرار میدهد.

کُدها و استانداردهای فعلی تنها ارائه دهنده قوانین و دستورالعمل های مربوط به طراحی، ساخت، بازرسی و تست تجهیزات تحت فشار نوساز میباشند.

در حال حاضر این کدها در مورد پذیرش ضخامت از دست رفته و خورده شده تجهیزات از قوانین تجربی استفاده میکنند.

در نتیجه، واحدهای عملیاتی اغلب به اشتباه و بدون اینکه واقعاً نیازی باشد به منظور تعمیر یا تعویض تجهیزات متوقف می شوند.

در چنین شرایطی، اجرای ارزیابی های مهندسی نظیر ارزیابی مناسب بودن برای سرویس دهی (SignalFFS) جهت بررسی یکپارچگی ساختاری و امکان افزایش ایمن عمر تجهیزات دارای نقص امری مفید و در عین حال ضروری به نظر میرسد.

مطالب مرتبط

کرنش (2)

کرنش سنج

کرنش سنج چیست؟ کرنش سنج (Strain Gauge) یک سنسور الکترونیکی است که برای اندازه‌گیری کرنش …

جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) یا شماره موبایل 09374371848 تماس بگیرید
تماس فوری(مشاوره و خرید)