ترانسمیتر روزمونت 3051

 ترانسمیتر روزمونت 3051

(Rosemount 3051 Transmitter)

تجهیز صنعت تامین تجهیزات صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی تامین انواع ترانسمیتر روزمونت3051، پرشر ترانسمیتر روزمونت  3051 با رنج های G2 و G3 و … را بر عهده دارد همچنین علاقه مندان عزیز می توانند برای مشاوره و خرید  ترانسمیتر روزمونت 3051 به فروشگاه تجهیز صنعت مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب فروش ما در تماس باشند.

قیمت و خرید ترانسمیتر رزمونت 3051

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051 یکی از معروف ترین و پرمصرف ترین مدل های پرشر ترانسمیتر شرکت روزمونت امریکا میباشد. که دارای طیف وسیعی از مدل های مدل در کاربردهای بسیار گوناگون و مختلفی میباشد. بیش از 4 میلیون ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051 در سراسر جهان نصب و مورد استفاده میباشد. ازین جهت میتوان گفت این مدل ترانسمیتر شرکت روزمونت یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین انواع ترانسمیتر های فشار در جهان محسوب میگردد.

انواع مدل های پرشر ترانسمیتر روزمونت مدل 3051

در این قسمت به معرفی انواع مدل های پرشر ترانسمیتر روزمونت مدل 3051 به همراه مشخصات فنی آنها می پردازیم:

مدل 3051C:

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051C اصلی ترین مدل این پرشر ترانسمیتر میباشد که دارای دقتی معادل 0.04% میباشد. انواع خروجی های جریانی 4 تا 20 میلی آمپر و خروجی ولتاژی 1 تا 5 ولت dc روی شبکه HART و قابلیت برقراری ارتباط روی انواع پروتکل های فیلد باس FOUNDATION Fieldbus و پروفیباس Profibus برای ترانسمیتر فشار روزمونت 3051C امکان پذیر میباشند.

طیف وسیعی از رنج های قابل اندازه گیری از 0.25 میلی بار تا 276 بار برای این پرشر ترانسمیتر در دسترس میباشد. تمامی متریال های استنلس استیل 316، آلیاژهای هستلوی C-276، تنتلوم و سایر متریال ها برای تمامی قسمت های در تماس با سیال قابل تولید هستند.

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051C

ترانسمیتر فشار روزمونت 3051 در انواع مدل های 3051CD، برای اندازه گیری اختلاف فشار در صنایع شامل اندازه گیری سطح مایعات در مخازن پرفشار و همچنین اندازه گیری فلوی عبوری سیالات توسط مکانیزم های اوریفیس پلیت یا ونچوری تیوب و مدل 3051CG برای اندازه گیری فشار نسبی (گیج) در خطوط لوله که صرفآ اندازه گیری دقیق فشار سیال و ارسال آن به سیستم کنترلی مهم میباشد مورد استفاده قرار میگیرد.

مدل 3051CA برای اندازه گیری فشار مطلق در سرویس ها و خطوط لوله پایپینگی یا مخازنی که اندازه گیری فشار نسبت به خلآ از اهمیت برخوردار میباشد نصب و مورد استفاده قرار میگیرند.

در دادمه باید خاطرنشان کرد که ترانسمیتر فشار روزمونت 3051C به جرات میتوان گفت اصلی ترین مدل ترانسمیترهای فشار روزمونت محسوب میشود. و مدل های مختلف آن در تمامی صنایعی که به نحوی با اندازه گیری و کنترل فشار در فرآیند ارتباط دارند مورد استفاده بسیار زیادی هستند.

مدل 3051T:

ترانسمیتر فشار روزمونت 3051T in-Line همانطور که از اسم مدل آن پیداست برای نصب بصورت مستفیم روی خطوط لوله و بدون نیاز به هیچ اکسسسوری و ادوات اضافی نصب، برای اندازه گیری فشار نسبی و فشار گیج مناسب میباشند.

پرشر ترانسمیتر روزمونت 3051T نیز مانند مدل 3051C دقت اندازه گیری 0.04% دارد. و دارای انواع خروجی های ولتاژی و جریانی میباشد و امکان برقراری ارتباط روی انواع پروتکل های ارتباطی هارت، فیلد باس و پروفیباس میباشد.

رنج قابل اندازه گیری برای این فلومتر از 10 میلی بار تا حدود 700 بار میباشد. که نشان دهنده طیف وسیع قابل اندازه گیری این پرشر ترانسمیتر میباشد.
انواع آلیاژ های استیل 316 و هستلوی C-276 برای ایزوله کردن سنسور ترانسمیتر از فرآیند (دیافراگم) برای این ترانسمیتر فشار قابل تولید و در دسترس میباشد.

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051T

مدل 3051CF:

فلومتر های اختلاف فشاری شرکت روزمونت همگی بر پایه اندازه گیری اختلاف فشار توسط ترانسمیتر های مدل 3051CF اندازه گیری فلوی سیالات را محاسبه میکنند. این فلومتر ها دارای مکانیزم های مختلفی میباشند که توسط ترانسمیتر مدل 3051CF به عنوان المان اولیه اندازه گیری و اوریفیس پلیت یا پیتوت تیوب به عنوان المان اندازه گیری ثانویه وظیفه محاسبات و اندازه گیری فلوی سیال را انجام میدهد.

ترانسمیتر فشار 3051CF دارای مدل های مختلفی میباشد که از این بین مدل 3051CFA به فلومتر آنوبار یا Annubar Flowmeter معروف میباشد. که در واقع با تکنولوژی پیتوت تیوب که بر اساس اندازه گیری اختلاف فشار دینامیکی و فشار استاتیک سیال داخل خط لوله فلوی عبوری را محاسبه میکند. این فلومتر برای اندازه گیری انواع سیالات مایع، گاز و بخار کاربرد داشته و از خط 2 اینچی تا 96 اینچ قابلیت ساخت و تولید خواهد داشت.

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051CF

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051CFC یک فلومتر اختلاف فشاری یکپارچه با المان اندازه گیری اولیه اوریفیس پلیت میباشد. این فلومتر اختلاف فشاری از سایز 2/1 اینچ تا 12 اینچ قابل تولید میباشد.

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051CFC

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051CFP نیز مانند مدل قبلی یک فلومتر اختلاف فشاری محسوب میشود. که دارای یک اوریفیس پلیت داخلی بصورت یک مجموعه یکپارچه میباشد که فلوی سیالات را بر اساس اختلاف فشار محاسبه و اندازه گیری میکند. این فلومتر بدلیل اینکه بصورت یک مجموعه پیوسته و یکپارچه میباشد و اوریفیس پلیت جزئی ازین مجموعه میباشد که بصورت کامل توسط کارخانه تولید و برای سرویس مورد نظر کالیبره میشود، تنها در سایز های 2/1 اینچ، 1 اینچ و 2/1 1 اینچ تولید میشود.

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051CFPتمامی فلومتر هایی که در بالا به آنها اشاره شد قابلیت ارسال سیگنال های ولتاژی و جریانی را خواهند داشت. همچنین امکان برقرای ارتباط روی تمام پروتکل های HART، FieldBus و Profibus نیز برای این ترانسمیتر ها در دسترس میباشد.

بدنه تمام ترانسمیتر ها از آلومینیوم یا استیل با درجه حفاظتی بدنه IP66 میباشد. انواع استاندارد های ضدانفجار Ex، FM و CSA برای تمام بدنه ها بر اساس شرایط محیطی فرآیند قابل تولید میباشد.

مدل 3051L:

پرشر ترانسمیتر روزمونت مدل 3051L برای اندازه گیری سطح مایعات درون مخازن مورد استفاده قرار میگیرد و یک لول ترانسمیتر محسوب میگردد. پرشر ترانسمیتر روزمونت 3051L قابلیت اتصال فلنجی به مخازن را در انواع سایز های 2 اینچ تا 4 اینچ را خواهد داشت.

رنج اندازه گیری این لول ترانسمیتر از 0.6- بار تا 0.6، 2.5- بار تا 2.5 بار و 27- بار تا 27 بار میباشد و انواع پروتکل های ارتباطی فیلدباس، پروفیباس و هارت برای این ترانسمیتر موجود میباشد.

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051L

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت ترانسمیتر رزومونت 3051:

قیمت ترانسمیتر فشار مدل 3051 به عوامل زیر بستگی دارد:

مدل و نوع ترانسمیتر: روزمونت مدل 3051 در چندین نوع و مدل مختلف عرضه می‌شود، هر کدام با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوت. هر مدل ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد.

رنج اندازه‌گیری: ترانسمیترهای فشار مدل 3051 با رنج‌های مختلف اندازه‌گیری عرضه می‌شوند. رنج اندازه‌گیری بر اساس فشار مورد نیاز شما متفاوت خواهد بود و این نیز می‌تواند تأثیری در قیمت داشته باشد.

ویژگی‌های اضافی: ترانسمیترهای فشار مدل 3051 می‌توانند به همراه ویژگی‌های اضافی مانند خروجی همزمان، حفاظت در برابر آب و گرد و غبار، و قابلیت اتصال به شبکه‌های صنعتی باشند. اضافه کردن این ویژگی‌ها ممکن است قیمت را افزایش دهد.

تجهیزصنعت تامین کننده و وارد کننده تجهیزات ابزار دقیق. شامل انواع ترانسمیتر های فشار و دما، انواع فلومتر و لول ترانسمیتر از برندهای معتبر جهانی شامل ROEMOUNT، SIEMENS، ABB، ENDRESS HAUSE، و سایر برند های معتبر اروپایی و امریکایی میباشد. جهت بازدید از انبار مجموعه محصولات و مشاوره و اطلاعات فنی در خصوص انواع تجهیزات فوق با کارشناسان فنی و فروش ما در تماس باشید.

قیمت ترانسمیتر رزومونت 3051
 

مطالب مرتبط

فلنج عایق

فلنج عایق

کیت عایقی فلنج جهت عایق نمودن خطوط لوله در برابر جریان های ناگهانی و عدم انتقال آن به طرف دیگر فلنج ساخته شده و در سه تیپ سری E،F،D و با توجه به نوع فلنج مورد استفاده شده انتخاب می گردد. 

جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) یا شماره موبایل 09374371848 تماس بگیرید
تماس فوری(مشاوره و خرید)