ترانسمیتر ویکا A10

توضیحات

ترانسمیتر فشار ویکا A10، یکی از انواع پرکاربرد ترانسمیترهای برند WIKA می باشد که جهت اندازه گیری فشار مطلق، گیج و فشار های منفی (خلاء) سیالات مختلف در محیط های صنعتی به کار می رود.

ترانسمیتر فشار ویکا (Pressure transmitter) پس از اندازه گیری فشار سیالات توسط المنت فشار پیزوالکتریک، سیگنالی استاندارد متناسب با آن از 4 تا 20 میلی آمپر به اتاق کنترل ارسال می کند.

ترانسمیتر قلمی فشار ویکا A10 با ویژگی هایی از جمله طراحی فشرده، دقت بالا و دامنه اندازه گیری گسترده به یک ترانسمیتر فشار با کاربرد جهانی تبدیل شده است. این مدل ترانسمیترهای فشار برای طیف وسیعی از کاربردها نظیر ماشین سازی، تکنولوژی اندازه گیری و کنترل، هیدرولیک و پنوماتیک، پمپ و کمپرسور و کشتی سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

Pressure/transmitter/Vika/model/A10

شرکت آلمانی  WIKA یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده انواع تجهیزات اندازه‌ گیری فشار، دما و سایر پارامترهای فرایندی در صنایع است. این شرکت در سال 1946 تأسیس شده و مقر اصلی آن در آلمان قرار دارد. WIKA امروزه یک نام برجسته در صنعت اندازه‌ گیری است و محصولات آن در بیش از 100 کشور جهان به فروش می‌ رسد.

شرکت ویکا محصولات متنوعی در زمینه ترانسمیترهای فشار از جمله ترانسمیترهای فشار دیافراگمی، ترانسمیترهای فشار سیلیکونی، ترانسمیترهای فشار دمای بالا و ترانسمیترهای فشار تفاضلی ارائه می دهد. این ترانسمیترها در بسیاری از صنایع از قبیل صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی، صنعت خودروسازی و غذایی به کار می روند. در ادامه به معرفی یکی از معروف ترین و پرفروش ترین ترانسمیتر ویکا مدل A-10 می پردازیم.

 

ویژگی های ترانسمیتر ویکا A10

ترانسمیتر ویکا A10 در دستورالعمل های عملیاتی با استفاده از تکنولوژی state of the art طراحی و تولید شده است.  این تکنولوژی به بالاترین سطح توسعه کلی یک دستگاه، تکنیک یا زمینه علمی که در یک زمان خاص به دست می آید، اشاره دارد.

تمام اجزاء در طول فرآیند تولید در معرض معیارهای محیطی و کیفیت دقیق قرار می گیرند. همچنین سیستم های مدیریتی ویکا توسط  9001 ISO  و 14001 ISO  تایید شده است.

این دستورالعمل های عملیاتی حاوی اطلاعاتی مهم در مورد کنترل ابزار است.  الزامات مربوط به ایمنی کار که شامل دستورالعمل های ایمنی و دستورالعمل های کاری است مشاهده می شود. مقررات پیشگیری مربوط به حوادث و مقررات ایمنی کلی برای محدوده ابزار مورد استفاده نیز آورده شده است.

دستورالعمل های عملیاتی بخشی از محصول هستند و باید در مجاورت محصول نگه داشته شوند و در هر زمانی توسط پرسنل ماهر در دسترس باشند. پرسنل هم باید پیش از شروع هر کاری به دقت دستور العمل های عملیاتی را بخوانند و درک کنند. برخی دیگر از ویژگی های این مدل ترانسمیتر فشار ویکا عبارتند از: 

1.کیفیت عالی و تکنولوژی اثبات شده

تجربه چندین ساله ویکا و دانش دقیق از نیازهای مشتری در توسعه و تولید مدل A-10 گنجانده شده است. بیش از ده سال است که در کاربردهای بی شماری مورد استفاده قرار می گیرد.

کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد ترانسمیتر قلمی ویکا A10 در سراسر جهان مورد قدردانی قرار می گیرد و توسط ممیزی های داخلی و خارجی تأیید می شود. این مدل ترانسمیتر فشار پرفروش می تواند تا 100 میلیون چرخه بار را با دقت تقریبا ثابتی تحمل کند.

2.تنوع بسیار زیاد و کاربرد گسترده

بر اساس نیاز ترانسمیتر قلمی فشار مدل A-10 ، فشار خلاء و فشار مطلق را اندازه گیری می کند. این مدل ترانسمیتر فشار با توجه به ویژگی و قابلیت ها در طیف وسیعی از واحدهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

3.قیمت مقرون به صرفه

ترانسمیتر مدل A-10 مقرون به صرفه است و عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد که از نظر دقت و استحکام با اکثر کاربردها مطابقت دارد. قابلیت اطمینان بالا و عمر طولانی هزینه های نگهداری و تعویض را کاهش می دهد. ویکا

مشخصات فنی ترانسمیتر فشار ویکا A10

ترانسمیتر فشار مدل A10 از شرکت ویکا یکی از محصولات محبوب و پرکاربرد در صنعت اندازه‌ گیری فشار است. در زیر مشخصات فنی این ترانسمیتر فشار ذکر می شود:

  • متریال در تماس با سیال (wetted): < 10 بار [150 psi] فولاد ضد زنگ 316 و ≥ 10 بار [150 psi] فولاد ضد زنگ 316L و فولاد درجه PH و ≤ 25 بار [400 psi abs.] فولاد ضد زنگ 316L
  • خطای دما: در 0 تا 80 درجه سانتیگراد [32 تا 176 درجه فارنهایت]
  • نویز سیگنال: ≤ ±0.2 % of span
  • غیر خطی:  0.25 % یا 0.5 % of span
  • هیسترزیس دما: 30- تا  100+ درجه سانتی گراد [22- تا  212+ درجه فارنهایت] برای اندازه گیری محدوده <0.6 بار [< 8.7 psi]
  • واحدهای فشار: bar/ psi/ inWC/ bar abs/ psi abs/ inWC abs
  • محدوده اندازه گیری فشار گیج: 0 تا 400 inWC و 0 تا 1000بار و  0 تا 15000 psi 
  • محدوده اندازه گیری فشار مطلق: 0 تا 25 bar abs و 0 تا 300 psi abs و 0 تا 400 inWC abs
  • اتصال: رزوه ای G ¼ B و G ½ A و ⅛ NPT و ¼ NPT و ½ NPT
  • سیگنال خروجی: نوع سیگنال/ جریان (2 سیم) 4 تا 20 میلی آمپر/ ولتاژ (3 سیم) DC 0 … 10 V و  DC 0… 5 V و DC 1 … 5 V و  DC 0.5 … 4.5 V / نسبت سنجی (3 سیم) DC 0.5 … 4.5 ولت
  • درجه حفاظت بدنه: IP65 و IP67
  • متریال اجزای در تماس با محیط: فولاد ضد زنگ 316L و HNBR و  PA و PBTو TPU و PUR (خروجی کابل)
  • سیال منتقل کننده فشار: < 10 بار [150 psi] روغن مصنوعی (Synthetic oil) و ≥ 10 بار [150 psi] سلول اندازه گیری خشک و ≤ 25 بار [400 psi abs] روغن مصنوعی
  • محدوده دمای سیال: 0 تا 80 درجه سانتی گراد [32 … 176 درجه فارنهایت]
  • تاییدیه ها: EMC / EN 61326/ UKCA / EAC/ UL/ CRN/ DNV/ MChS
  • اتصالات الکتریکی: کانکتور زاویه ای به فرم A و C ، کانکتور دایره ایx 1 12  M ، کابل خروجی m 2

خرید ترانسمیتر ویکا A10

پرشر ترانسمیتر ویکا مدل A10 برای کاربردهای صنعتی عمومی نه تنها به دلیل طراحی فشرده آن بلکه به دلیل ارائه کیفیت عالی با یک قیمت بسیار رقابتی قابل توجه است. کاربر می تواند بین غیرخطی بودن 0.25 %  و 0.5 % یکی را انتخاب کند.

ترانسمیتر فشار مدل 10 – A برای استفاده در سراسر جهان از طریق گواهی نامه بین المللی EAC تنظیم شده است. هنگام خرید ترانسمیتر فشار ویکا مدل A10 پارامترهای بسیاری نظیر غیر خطی بودن، محدوده اندازه گیری، اتصال فرآیندی، آب بندی، محدوده دمای متوسط سیال، سیگنال خروجی، برق کمکی،اتصال الکتریکی، گواهینامه ها و تاییدیه ها باید در نظر گرفته شوند.

تجهیز صنعت یکی از برترین تامین کنندگان انواع تجهیزات ابزار دقیق و پایپینگ در کشور است. این فروشگاه بزرگ و مطمئن در جهت افزایش سطح کیفی صنایع در حوزه ابزاردقیق ترانسمیتر ویکا مدل A10  اصل آلمان را با قیمت مناسب و  بهترین کیفیت به فروش می رساند.

علاقه مندان عزیز می توانند برای مشاهده انواع پرشر ترانسمیتر ویکا به فروشگاه تجهیز صنعت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب فروش ما در تماس باشند.

لینک های مفید: مشاهده تمام انواعترانسمیتر ویکا

5/5 (1 نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترانسمیتر ویکا A10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) یا شماره موبایل 09374371848 تماس بگیرید
تماس فوری(مشاوره و خرید)