ضربه گیر گیج

ضربه گیر گیج (Gauge protection)

ضربه گیر یا محافظ گیج (Gauge protection)، قطعه ای پلاستیکی است که برای جلوگیری از ضربه خوردن به گیج یا آسیب دیدن آن به کار می رود. ضربه گیرها با توجه به ابعاد گیج در سایزهای متنوعی تولید می شوند.

گيج ها در انواع مختلف روغني و خلاء، عقربه اي و ديجيتال، تفاضلي و منفي، ديافراگمي و … موجود هستند و گاهی برخی گیج ها بنابر مورد مصرف و استفاده در جاهای مختلف جابجا میشوند. به همین منظور برای کاهش آسیب به گیج های خشک که آسیب پذیر هستند، محافط گیج لاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

هدف اصلی ضربه گیرهای گیج افزایش طول عمر گیج می باشد. از این ضربه گیرها می توانید هم برای گیج خشک عمودی و هم برای گیج خشک افقی استفاده کنید.

قیمت و خرید ضربه گیر گیج

نحوه کارکرد ضربه گیر

با استفاده از ضربه گیرهای گیج میتوان از گیج در مقابل ضربه و آسیب حفاظت کرد. این ضربه گیرها از جنس لاستیک تولید می شوند.

لاستیک موجود در ضربه گیر همچنین میتواند به افزایش عمر گیج و حفظ عملکرد و ایمنی گیج کمک کند. تایرهایی که تحت فشار قرار میگیرند میتوانند تغییر شکل بدهند. این پلاستیک فشرده که حالت کششی دارد و در رنگ های متنوعی مشکی، آبی و… تولید می شود.

فروش ضربه گیر گیج

با توجه به اهمیت و قیمت انواع گیج ها، استفاده از محافظ برای جلوگیری از آسیب به گیج مقرون به صرفه می باشد. به طور کلی ضربه گیر یا محافظ ها دارای ساختار ساده و  ارزان قیمت هستند. پارامترهای موثر بر قیمت ضربه گیرها می تواند شامل سایز و برند مورد نظر باشد.

تجهیز صنعت یکی از بهترین تامین کنندگان تجهیزات ابزار دقیق وپایپینگ در کشور است. این فروشگاه بزرگ و مطمئن در جهت افزایش سطح کیفی و ایمنی صنایع در حوزه ابزاردقیق و پایپینگ انواع ضربه گیر گیج را با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رساند.

فروش انواع ابزار دقیق از برند های معتبر بازار و روز دنیا (روزمونت – فیشر – اندرس هاورز و..) با قیمت مناسب و ارسال سریع به سراسر کشور در فروشگاه ابزار دقیق تجهیز صنعت را می توانید مشاهده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان برای خرید و استعلام قیمت ضربه گیرهای گیج با کارشناسان ما در ارتباط  باشید.

مطالب مرتبط

فلنج عایق

فلنج عایق

کیت عایقی فلنج جهت عایق نمودن خطوط لوله در برابر جریان های ناگهانی و عدم انتقال آن به طرف دیگر فلنج ساخته شده و در سه تیپ سری E،F،D و با توجه به نوع فلنج مورد استفاده شده انتخاب می گردد. 

جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) یا شماره موبایل 09374371848 تماس بگیرید
تماس فوری(مشاوره و خرید)