قطعه قابل پیاده شدن

قطعه قابل پیاده کردن از جمله اتصالاتی هستند که جهت بهبود دهی به اتصالات خط لوله و افزایش سهولت جداسازی ان مورد استفاده قرار میگیرند

این قطعات کمک میکنند تا شیرالات به راحتی و درستی در محل خود قرار بگیرند و سپس با محکم تر کردن ان ها در محل خود شیر الات به حالت صلب رسیده و باعث اب بندی کانل بین فلنج ها میشوند علاوه براین باعث میشوند تا نیروهای شعاعی و محوری وارد شده به شیر کاهش یابند .

این نوع قطعات قابل پیاده کردن عموما به منظور فضا سازی و ایجاد سهولت در اتقرار و تعویض شیرالات فلنج دار استفاده میگردند و پیچ های دو سر رزوه و مهره های شش گوشه از جنس فولاد گالوانیزه شده ان ها باعث میشوند که از نشتی و زنگ زدگی جلوگیری شود.

البته پوشش اپوکسی پودری که با استفاده از روش الکترواستاتیک استفتده شده در این امر بی تاثیر نیست و همچنین در شرایطی که نیاز باشد شیر ها را از خط لوله جدا کنیم میتوانیم با کوتاهد کردن طول این قطعات قابل پیاده کردن شیر ها را به راحتی از خط لوله خارج نمود.

 

قطعه قابل پیاده شدن 2

 

دلایل استفاده از این اتصالات در خطوط انتقال آب

 

۱- اصلاح کسری احتمالی طول خط لوله

۲- تعدیل نیروهای شعاعی و محوری وارد بر شیرآلات

۳- ایجاد اتصال صلب بین شیر و خط لوله

۴- تسهیل در نصب و جداسازی شیرآلات از خط لوله

 

كاربرد قطعه قابل پیاده شدن

 

هنگام نصب شير آلات واتصالات در محل هاي خود با استفاده از اتصالات قابل پياده كردن فضاي مناسب  كاري در اختيار قرار مي گيرد.

همچنين در مواقعي كه نياز به جدا كردن شيرها از خط لوله باشد.مي توان با كوتاه كردن طول اتصال قابل پياده كردن شيرهارا به سهولت از خط لوله خارج نمود.

مورد استفاده برای سیالاتی با دمای کاری حداقل ۷۰ درجه سانتی گراد می باشد.(در غیر این صورت طبق سفارش قابل تامین می باشد).

 

تجهیز صنعت یکی از بهترین تامین کنندگان  تجهیزات پایپینگ در کشور است . این فروشگاه بزرگ و مطمئن در جهت افزایش سطح کیفی صنایع در حوزه تجهیزات پایپینگ  انواع قطعه قابل پیاده شدن را با  قیمت رقابتی و بهترین کیفیت به فروش می رساند. 

علاقه مندان عزیز می توانند برای مشاهده قطعه قابل پیاده شدن به فروشگاه تجهیز صنعت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب فروش ما در تماس باشند.

 

لینک های مرتبط :

اتصالات گالوانیزه / اتصالات استیل 

مطالب مرتبط

گیج فشار ویکا

گیج ویکا

گیج ویکا گیج‌های فشار تجهیزاتی هستند که برای اندازه‌گیری و نمایش میزان فشار سیال استفاده …

جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) یا شماره موبایل 09374371848 تماس بگیرید
تماس فوری(مشاوره و خرید)