کنترل ولو فیشر Fisher Control Valve

تجهیز صنعت بهترین ارائه دهنده‌ی تجهیزات ابزار دقیق در کشور است، این فروشگاه بزرگ و مطمئن در جهت افزایش سطح کیفی صنایع در حوزه ابزاردقیق انواع کنترل ولو را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت به فروش می رساند.

علاقه مندان عزیز می توانند برای مشاهده انواع و خرید و فروش ، لیست قیمت ، همچنین تامین انواع کنترل ولو فیشر ، باترفلای ولو فیشر ، گلاب ولو فیشر ، بال ولو فیشر ، کنترل ولو و شیر کنترلی پنوماتیک فیشر به فروشگاه تجهیز صنعت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب فروش ما در تماس باشند.

کنترل ولو فیشر

یکی از رایجترین المان های کنترل نهایی در سیستم های کنترل صنعتی ،کنترل ولو فیشر میباشد. کنترل ولو برحسب فرمان یک سیگنال اتوماتیک همچون سیگنال یک کنترل کننده یا دستگاه منطقی (مانند PLC) فلوی سیال عبوری از یک لوله را محدود می کند. 

کنترل ولو فیشر وسیله ای است که با اعمال نیرویی غیر از نیروی دست عمل می نماید و میزان جریان سیال را در یک سیستم کنترل فرایندی تنظیم می کند، شیر کنترل شامل یک شیر است که به یک مکانیزم محرکه اکچویتور که توانائی تغییر عنصر کنترل کننده سیال را دارد متصل می باشد .این تغییر بر مبنای سیگنالی است که از سیستم کنترل دریافت میشود.

کنترل ولو فیشر تجهیز صنعت

اصول کار  کنترل ولو چیست؟

شیر کنترل و کنترل ولو فیشر نقش مهم و اساسی در یک صنعت فرایندی ایفا می نماید و قسمت زیادی از هزینه ها ی خرید قطعات و دستگاه ها در صنایع مربوط به شیر کنترل و سیستم های جانبی آن می باشد. انتخاب شیرهای کنترل قبلا بر مبنای پارامترهای اولیه ای نظیر Pressure rating دامنه جریان افت فشار و … بود ولی اکنون تاکید بر هز ینه ها می باشد بنابراین شیرهای کنترل بایداز لحاظ هزینه ها ی اولیه و هزینه های تعمیراتی مناسب باشند ضمن اینکه می بایست خواص کنترلی خوبی داشته باشند.

پارامترهای ثانویه در انتخاب شیر کنترل شامل نشتی های مجاز، خصوصیات جریانی، دما و سایش می باشد.همچنین باید مساله Noise را در نظر گرفت و نیز باید محرک مناسب انتخاب گردد و نیاز به موقعیت دهنده شیر Positioner مشخص گردد. مشخص کردن سایز شیر کنترل که به آن Valve Sizing می گویند بستگی به پارامتر متغیری به نام Cv دارد.پارامترهای مورد نیاز جهت انتخاب شیر کنترل در استاندارد ISA مشخص شده است.

می توانید با کلیک کردن بر روی بوستر فیشر مشخصات و قیمت این محصول را مشاهده نمایید.

فروش انواع کنترل ولو فیشر

فروش انواع ابزار دقیق (فلومتر و کنترل ولو فیشر و…) از برند های معتبر بازار (روزمونت – فیشر – امرسون و..) با قیمت مناسب و ارسال سریع به سراسر کشور در فروشگاه ابزار دقیق تجهیز صنعت، جهت کسب مشاوره رایگان و استعلام قیمت انواع ابزار دقیق با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

سایز : ازسایز1 الی16اینچ به صورت موجود آلیاژ :  A216WCB/SST316 فشارکار : درکلاس 150-300-600-900-1500 اتصال :   فلنج دار ، جوشی TYPE: ET,EZ,EAT,ETR

اجزا تشکیل دهنده کنترل ولو فیشر 

  • Body : بدنه شیر کنترل ولو فیشر اصلی ترین قسمتی از شیر است که تحت فشار می باشد. این قسمت شامل اتصالات و مسیر جریان میباشد. این قسمت همچنین محل لازم برای  نشیمنگاه و بندآور Seat) و.) Plug را فراهم میآورد
  • Bonnet: ساقه قسمتی از شیر است که میله شیر(Stem)   در آن حرکت می کند و به عنوان یک هدایت کننده (Guid)برای میله شیر می باشد. ساقه شیر همچنین در برگیرند ه جعبه آ ببندها می باشد. ساقه می تواند یکپارچه، پیچی یا فلنجی باشد.
  •   Actuator :محرک یکی از قسمتهای اساسی و مهم در شیرهای کنترل می باشد. کار آن اعمال نیرو وفشار به میله شیر و حرکت آن جهت تغییر وضعیت عضو مسدود کننده م یباشد. با حرکت عضو مسدودکننده جریان سیال تنظیم و یا قطع و وصل می گردد. محرکها دارای انواع مختلفی می باشند.
  • Power Unit : قسمتی از محرک که انرژی سیال یا الکتریک یا مکانیک را به حرکت میله شیر تبدیل می نماید
  •  Pneumatic  : وسیله ای که انرژی یک سیال تراک مپذیر معمولا هوا را به حرکت تبدیل م یکند.
  •  Electric  : وسیله ای که انرژی الکتریکی را به حرکت تبدیل مینماید.

کاربرد کنترل ولو فیشر

کاربرد کنترل ولو فیشر

کاربرد کنترل ولو فیشر : کنترل ولو فیشر برروی کنترل خطوط انتقال مواد غذایی ، نفت ، بخار ، آب ، شیمیایی و دارویی مورداستفاده قرار میگیرد.

اهم موارد در انتخاب کنترل ولو

موارد مهم در انتخاب یک کنترل ولو به شرح زیر می باشد :

  • 1- CV (میزان عبور سیال از ولو را که نشان دهنده حجم در واحد زمان میباشد و با دیمانسیون گالن بر دقیقه اندازه گیری می شود )
  • 2- سایزینگ ولو
  • 3- سیال داخل مسیر ( خورندگی)
  • 4- فشار و اختلاف فشار موجود
  • 5- غلظت و مختصات سیال
  • 6- نشتی ولو (Leakage)
  • 7- اغتشاش سیال
  • 8- دمای سیال
  • 9- قیمت شیر

جهت مشاهده و خرید کنترل ولو تجهیزصنعت کلیک نمائید.

مطالب مرتبط

فلنج عایق

فلنج عایق

کیت عایقی فلنج جهت عایق نمودن خطوط لوله در برابر جریان های ناگهانی و عدم انتقال آن به طرف دیگر فلنج ساخته شده و در سه تیپ سری E،F،D و با توجه به نوع فلنج مورد استفاده شده انتخاب می گردد. 

جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) یا شماره موبایل 09374371848 تماس بگیرید
تماس فوری(مشاوره و خرید)