دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب چیست

در حال حاضر برخی منابع آبی موجود حاوی آلاینده های بسیاری از جمله پس آبهای صنعتی و خانگی ، گل و لای، انگل ، باکتری ، میکروارگانیزم های بیماری زا و … می باشند که برای سلامتی انسان بسیار مضر بوده و در جریان کلرزنی تصفیه آب شهری بطور کامل از بین نمیروند.

فروش دستگاه تصفیه آب

لذا بمنظور حذف کامل آلاینده های شیمیایی محلول در آب و مواد معلق ( میکروب ها ، باکتری ها و …) ، فلزات سنگین و همچنین حذف کامل نیترات و تنظیم سختی آب در محدوده برآورده نمودن نیاز های آب شرب خانگی از دستگاه های تصفیه آب خانگی که مجهز به فیلترهای ممبرین،فیلتر الیافی و… باشد استفاده می گردد.

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی نه تنهابه طور کامل آلاینده های آب را از بین می برند، بلکه با استفاده از فیلتراسیون و افزودن یون های مفید برای بدن به آب (که در ادامه به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت) آب سالم، سبک و گوارا را تأمین می کنند که با نوشیدن و استفاده از آن در مصارفی مانند آشپزی می توانید سلامتی خود و خانواده تان را تضمین نمائید.

 

انواع دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب

یکی از خطرناک ترین مواد محلول در آب نیترات ها می باشند که از عوامل اصلی سرطان زا مخصوصا سرطان معده به حساب می آیند.

لذا به منظور حذف نیترات در آب مصرفی از روشی به نام اسمز معکوس استفاده می گردد، در واقع سیستم اسمز معکوس از غشاهایی تشکیل گردیده است که دارای سوراخ هایی با ابعاد بسیار ریز در حد نانو می باشند که تنها مولکول های آب می توانند از آن عبور کنند و ذرات بزرگتر از مولکول های آب قابلیت رد شدن از آن را ندارند.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب خانگی مجهز به تکنولوژی اسمز معکوس با حذف ناخالصی ها و سختی موجود در آب، آبی سالم، سبک و گوارا را در اختیار شما قرار می دهد.

به کلیه ناخالصی های موجود در آب اصطلاحا (TDS (Total Dissolved Solids گفته می شود که واحد سنجش آن ppm می باشد.

قیمت دستگاه تصفیه آب

هر چه ppm آب بیشتر باشد آب دارای املاح یا آلودگی بیشتری بوده و هر چه مقدار آن کمتر باشد آب پاکیزه تر می باشد . (مثلا PPM آب تهران معمولا حدود 250 می باشد.)

دستگاه تصفیه آب صنعتی

استفاده از دستگاه تصفیه آب باعث حفظ سلامتی بدن ، بهبود کیفیت و طعم غذا و نوشیدنیها ، رقیق ساختن خون جهت جریان راحت‌تر خون در عروق، کمک به هضم و گوارش بهتر غذا ، پیشگیری از یبوست ، حمل مواد غذایی به تمام سلول‌های بدن ، تامین رطوبت پوست چشم‌ها- دهان و ریه ، زدودن سموم ، پیشگیری از سر درد و سر گیجه ، جلوگیری از چین و چروک پوست و…. می گردد.

 

مطالب مرتبط

فشارسنج پیزوالکتریک

فشارسنج پیزوالکتریک

فشارسنج پیزوالکتریک Piezoelectric barometer فشارسنج پیزو الکتریک، یکی از انواع ترانسمیتر های فشار می باشد …

جهت مشاوره و خرید تلفنی با شماره : 87700142-021 ( 30 خط ویژه ) یا شماره موبایل 09374371848 تماس بگیرید
تماس فوری(مشاوره و خرید)